شروع به کارِ سامانه میز خدمت سازمان حج و زیارت
با گذشت بیش از 2 سال از بهرهبرداری سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت که توسط Irandnn طراحی و تولید شده بود، در سال 1398 سامانه میز خدمت سازمان حج و زیارت نیز طراحی و اجرا شد.
در این سامانه که از آدرس http://mizekhedmat.haj.ir در دسترس عموم قرار گرفته است، کلیه هموطنان میتوانند پس از این برای اخذ خدمات سازمان حج و زیارت از این درگاه استفاده نمایند.
کلیه واحدهای ستادی و استانی سازمان حج و زیارت در قالب فرآیندهای مشخص به درخواستهای رسیده پاسخ میدهند. زمان پاسخگویی به درخواستها بر اساس نوع درخواست مشخص بوده و مراجعین در رسیدی که به صورت خودکار پس از ثبت درخواست، دریافت میکنند، از زمان مراجعه بعدی جهت اخذ نتیجه مطلع خواهند شد. به علاوه کد رهگیری درخواست نیز برای متقاضیان پیامک میشود تا بتوانند برای پیگیری کار خود اقدام نمایند.
این سامانه به سیستم متمرکز ثبت احوال نیز متصل بوده و کد ملی، اطلاعات شناسایی افراد در فرم ثبت میگردد.
منبع خبر: واحد فروش Irandnn