همه کسب و کارهایی که سعی دارند ضمن کاهش هزینههای نرم افزاری، کلیه امور کلیدی مربوط به کارشان را به صورت مکانیزه مدیریت کنند، مخاطب این سامانه هستند. به خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط میتوانند با کمترین هزینه ممکن، همه بخشهای مربوط به بازاریابی و فروش، فعالیتهای اجرایی و فعالیتهای پشتیبانی خود را از طریق این سامانه به صورت یکپارچه مدیریت و هدایت نمایند. با توجه به زیرساخت قابل توسعه نرمافزار و ویژگی مقیاسپذیری آن، امکان پوشش نیازهای مجموعههای بزرگ نیز در قالب توسعه ماژولهای تکمیلی وجود دارد.